eNatura B2B Piactér - beszállítói konzultáció




Ha bármikor kérdésed merül fel, akkor az a leggyorsabb, ha felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot akár telefonon vagy e-mailben.

Beszállítóként foglalj időpontot on-line konzultációra

ha szeretnéd, hogy bővebben, szóban is bemutassuk Neked az eNatura Piacteret és innovatív megoldásunkat

Időpont foglalás konzultációra:


Az itt található on-line időpont foglaló modul segítségével választhatod ki a számodra is megfelelő időpontot.

A konzultáció történhet telefonon, viber-en vagy skype-on, tervezett időtartama 30 perc.

Az adatok megadása után véglegesítheted a foglalásod.

Ha személyesen szeretnél találkozni velünk egyeztess időpontot személyes találkozásra ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Telefonszám: +36-20-593-0902

Várjuk jelentkezésed!

Gyakran ismételt beszállítói kérdések



A termékek belistázása ingyenes és a folyamat gyors. Töltsd ki a termék adatlapot a beszállítói online felületen, állítsd be az árat és jelöld meg a terméket belistázásra. Egy gyors ellenőrzés után a termék elfogadásra kerül és készítheted is elő beszállításra.
Amint a termék bekerül az eNatura raktárába már elérhetővé válik a viszonteladók részére is és indulhat az értékesítés.
Rendelkezned kell olyan termékekkel, amelyek beleillenek az eNatura kínálatába. Minden terméknek egyedi vonalkóddal kell rendelkeznie.
Vállalnod kell, hogy a piactéren lévő készletet folyamatosan nyomon követed és ha csökken a készlet, akkor gondoskodsz a készletek feltöltéséről.
Ehhez nagy segítségedre lesz a piactér online beszállítói felülete illetve a rendszer által küldött értesítések.
Igen, számunkra is fontos a hatékonyság és a pontosság, mely a rendszerek összekapcsolásával növelhető.
Vedd fel velünk a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket.
Igen, az eNatura bizományos formában működik. A beszállítók beszállítják a termékeiket a piactér raktárába és amint azok értékesítésre kerülnek a viszonteladók részére megtörténhet az elszámolás és az eladott termékek árának kifizetése a beszállítók részére.
Heti 1 beszállítást javaslunk a gyorsan fogyó termékekre, de a gyakoriságot alapvetően a termék forgalma határozza meg.
Ha egy adott termékből az összeset felvásárolták, akkor nincs akadálya annak, hogy a készletet feltöltsd akár másnap.
A pillanatnyi készlet adatokat nyomon követheted a beszállítói online felületen és a döntés a Te kezedben van,
hogy mikor pótolod a leapadt készletet. A cél közös, hogy mindig legyen elegendő készlet a vásárlók részére.
Az eNatura a VendyPass felhő alapú rendszert használja informatikai háttérrendszerként.
A VendyPass egy innovatív platform, mely integráltan kezeli az értékesítési lánc minden szereplőjének belső folyamatait és a partnerek közötti folyamatokat is automatizálja. Beszállítók részére külön "Bizományos értékesítés" applikációval rendelkezik, amelyen belül minden a beszállítási folyamathoz szükséges funkció megtalálható. A beszállítói modul használata eNatura ügyfelek részére ingyenes.

Beszállítóként tedd elérhetővé terméked és

Növeld bevételed az eNatura piactér viszonteladói hálózatán keresztül!

Beszállító leszek